هوندا اولیه خودروساز ژاپنی مجهز به فناوری خودران سطح 3

AAنبردGHAROOOONGHAROOOON تکنولوژیکی عجیبی بین خودروسازان برای تولید خودرو خودران مشاهده می شود. می گوییم نبرد عجیبی است؛ چون فناوری خودران تو حال مجهز وجود دارد. بااین حال رقابت خودروسازان بیشتر در زمینه عملکرد سیستم، قانونی بودن و مسائل حقوقی مربوط به مجرم عارضه خودرو است. ما درباره فناوری رانندگی خودران و فتنه خودروسازان بخاطر عرضه نبوغ سطح ۳ گفتگو می کنیم و اینکه اینک هوندا نیز بیدار این رقابت شده است. از همه مهم تر، هوندا می تواند اولین خودروسازی باشد که در هم چشمی برای نمایش قابلیت رانندگی خودران در خودروهای تولیدی، از شیار پایان عبور می بطی ء.

هوندا داخل بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد «الزامات قانونی برای فناوری رانندگی خودران سطح ۳» را از دولت ژاپن دریافت کرده است. به طور خلاصه، چنین سخنی به این معنی است که هوندا می تواند فناوری سطح ۳ خودران را دون شرایط اختصاص در وسایل نقلیه خود ارائه دهد. پارامترهای مربوط به معیار دخالت راننده و استعداد رانندگی خودران هنوز رک نیست؛ اما مقابل بیانیه مطبوعاتی، قوانین مربوط به استفاده از جهیز به شرح پایین تر است:این تجهیزات نباید هیچگاه گونه نگرانی درون اساس کنف سرنشینان وسیله نقلیه یا سایر کاربران جاده در شرایط رانندگی ایجاد کنند. همچنین باید امنیت سایبری این برگ تأمین شود تا هیچ خطری بخاطر سرنشینان و مالک ابداع نکند.

علاوه پهلو این، مایه ضبط کننده باید ۶ ماه داده (خواه ۲۵۰۰ کود مصرف) به مشت آورد؛ این داده ها شامل زمان فعالسازی یا غیر فعالسازی سیستم، زمان اخطار جهیز به راننده بخاطر برداشتن دست از روی فرمان، اخطار به راننده بخاطر شرایطی که برداشتن مشت از روی فقره در آن امکان پذیر نیست، می شود. خودروهای مجهز به این سیستم باید دارای برچسب خاصی باشند که آن ها را به عنوان وسیله نقلیه خودران مشخص درنگ.

مقدور است این الزامات کمی پیچیده و گیج کننده بوسیله رویت برسد؛ ولی دلیل این همه سخت گیری بخاطر استفاده از فناوری خودران چیست؟ سطح ۳ فناوری رانندگی خودران، امکان کنترل کامل عملکردهای رانندگی به خودرو می دهد. از همه عمده تر، دستگاه نقلیه بوسیله راننده اجازه می دهد دستش را از روی فرمان و چشمش را از جاده بردارد؛ اما راننده باید آماده باشد تا کنترل خودرو را درون هر زمانی عمل دهد. تعیین اینکه چه موقع راننده می تواند دستش را از روی فرمان بردارد، چگونگی پاسخ شوفر به شرایط رانندگی و اینکه آیا سیستم می تواند در موقعیت های متنوع با فکر راحت وسیله نقلیه را کنترل کند یا نه، جایی است که خطوط قرمز شیوه باخبر می شود. به عبارت دیگر، نهادهای حقوقی و عرفی هنوز داخل این زمینه با ابهامات زیادی سروکار دارند.مقاله های مرتبط:هوندا تا سال ۲۰۲۵ خودروی خودران سطح ۴ عرضه می کندهمکاری هوندا و گوگل وایمو برای تولید خودروهای خودران

همان نعوظ که قبلا اشاره کردیم، این فناوری از قبل بود دارد. آئودی آماده بود سطح ۳ فناوری خودران را درون خاندان فعلی سدان پرچم دار A8 به بازار عرضه کند، اما هرگز این اتفاق نیفتاد؛ زیرا که آئودی با موانع قانونی زیادی رو به رو شد. اخیرا مرسدس بنز اخبار کرد که سدان کلاس S S جدید خویشتن را درون تابستان سال ۲۰۲۱ بوسیله فناوری خودران سطح ۳ مهیا می. کند این سیستم که Drive Pilot نامیده می شود، فقط در هنگام تردد با سرعت پایین زیرفون از ۶۰ کیلومتر بر (ساعت ۳۷ مایل پیاده شدن) زمانه فعال می شود و فقط با برخی از جاده های آلمان سازگار.

است مسئولان هوندا می گویند با تصویب قوانین متاخر توسط دولت ژاپن، جهیز رانندگی خودران این شرکت که «اکنون Traffic Jam» Pilot نامیده می شود، قبل از پایان سال مالی در ۳۱ مارس ۲۰۲۱ روی سدان (لجند) Legend ارائه خواهد. شد اگر خودروساز ژاپنی بتواند مقابل پناد زمانی پیش برود و هیچگاه مشکل دیگری رخساره ندهد، مرسدس بنز را در زمینه نمایش سیستم خودران سطح ۳ بوسیله بازار ضعف خواهد.

داد اینکه آیا فناوری خودران هوندا از رویت انفراد سرعت و موقعیت مکانی مشابه مرسدس بنز S کلاس S خواهد بود خواه خیر، داخل آینده نزدیک علنی خواهد شد و باید هواخواه عرضه نسخه بازپسین هوندا. لجند ماند اما با توجه به اعتبار داشتن این تأییدیه بخاطر ژاپن، احتمالاً فناوری خودران به زودی در خارج از آن کشور نمایش. نمی شود پیش دماغ می شود هوندا در ماه های آینده جزئیات بیشتری درباره جهیز متاخر خویشتن.عرضه دهد:بیشتر بخوانید بها و مشخصات وانت و شاسی بلند برقی ریوین R1S و R1T منتشر شدنیسان برای خرید ایکس تریل از تویوتا راو4 استفاده می کندفراخوان ارشد ولوو پس ازآن از اجل یک سرنشین خودرو در آمریکاشاسی اهتزاز برقی بی ام و iX معرفی شداستلانتیس؛ نشان تجاری اتفاق فیات و کرایسلر و پژو